Pagerang'in kaldirilmasi yillar onceye dayanmiyor. googlenin bu konuda yaptigi aciklamanin tarihini varsa orjinal konusunun linkini paylasabilirmsiniz, takip etmek adina istiyorum.
Yorum yapabilir herkes ama insanlarlarla alay etmek, kirici olmak, asagilar sekilde laf sokmak biraz fazla oluyor. Belli bir duzeyde ozguveninizin olmasi insanlara olan sayginizi etkilememesi gerekiyor.
Konu sahibi arkadaş kendi sitesine link çıkışı yapmasaydı, ben ve buradaki diğer arkadaşlar konuya daha olumlu bakabilirdik. Konudaki
niyeti herkes anladı. O nedenle uzatmanın âlemi yok. Bu arada
Pagerank böyle yazılır.