Hocam yazıyı ben yazmadım, sadece okuyunca beğendim.
Mantıklı geldi bana. Ondan paylaştım.
Özelliklede teknolojik ürünlere çok para harcıyoruz.
Örneğin 1.500 TL'lik laptop işimizi fazlasıyla görecekken 3.000 TL'lik alıyoruz,
Yine aynı durum cep telefonları için vs geçerli...
O konuya ben de katılıyorum fakat çocuklar ile ilgili duruma katılmadığımı belirtmiştim.