biliyorsan okuma kardeşim yorup yapmadan geç sen biliyorsun diye herkes biliyor mu sanıyorsun ?
Ben Bilmeyen azınlığa yazdım Abuk Subuk yorum yaparak konuyu kirletmeyin..
İnsanlarında hevesini kırmayın..
Yorumlara tahâmmülün yoksa konu açma kardeşim. Burası forum. Sen nasıl istediğin konuyu açıyorsan, insanlarda istediği yorumları yapabilir. Beğenmiyorsan okuma yorumları, geç!