constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herhalde en nefret ettiğim müzik tipidir. Ayrıca bir hintli nin ingilizce konuşması da ayrı bir işkence tarzı.
Hocam hareketleri ve müziğe uyumlu şarkıları çok hosuma gidiyo nedense