merhaba arkadaşlar siteme facebook'un kendi uygulamasını kurdum ve böylece facebook yorumu açtım ama bunu yapınca sitenin kendı yorum ozellıgı kayboldu. bunu nasıl duzeltebılırım? Onedıo gıbı 2 sı bır arada olsun ıstıyorum.
site adresi :
http://goo.gl/9Mo89O
yardımcı olursanız tesekkur ederım.