Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik vitesi hakkında ne düşünüyorsunuz ? Tercih edilebilir mi ?
DSG şanzıman almayın. Sorunludur ama çok müthiş konforludur. Şahsen çok araştırdım hiç tavsiye etmem. Bulaşmayın başınızı ağrıtmayın. Allah muhafaza!

Zaten google bile ne kadar sorunlu olduğunun farkında..