"google amcanın seosu tarafından açıklandı" merak ettiğim birşey var. Google amcanın seosu bir uygulama mı bir oluşum mu bir kişi mi nasıl birşey bu. İnsanları aydınlatmak istiyorsan lütfen bunu sadece aydınlatmak için özenle yap. Konunu okurken bildiklerimi bile şaşırdım. O derece kötü bir anlatım.
Bu şekilde eleştirebilirsin.. buna bişey demem ama dalga geçer gibi "aman çok bilgi sahaibi olduk, gece gündüz uyumuyoduk" falan yok "r10dan backlink" aldınız gibi abuk subuk boş boş eleştirileri görünce (benimde onlara "tebrikler mesaj kastın r10'da" diyesim gelmiyor diğil) ister istemez insan kızıyor.
O hatayı bende yeni farkettim. Farkettirdiğiniz için teşekkürler..