arkadaşlar içimizden biri burayı devralması gerekiyor yoksa pazar günü kapanacak. Sonuçta kapatılması bizim zararımıza olur yapılan bu zamana ki kadar ki gezintilerde boşa çıkmış olur o yüzden bir baba yiğit lazım konuyu devralmak için saygılar.
@cadde25
@Haoskman
@kayra_tic
@UzmanKalem
@Developer
@calimero232
@guducu32
@akon
@cwlerde
@Ahi Medya
@polat232
@rota
@aBout
@sevcan
@aytacom
@kgul
@excreative
@kiNDar