arkadaşlar içimizden biri burayı devralması gerekiyor yoksa pazar günü kapanacak. Sonuçta kapatılması bizim zararımıza olur yapılan bu zamana ki kadar ki gezintilerde boşa çıkmış olur o yüzden bir baba yiğit lazım konuyu devralmak için saygılar.


@cadde25


@Haoskman


@kayra_tic

@UzmanKalem


@Developer


@calimero232

@guducu32


@akon

@cwlerde


@Ahi Medya


@polat232


@rota


@aBout


@sevcan


@aytacom


@kgul


@excreative


@kiNDar