mknc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen zamanında bende kullandım One Million ama gerçekten ağır ve artık sokaktan geçen 5 kişiden 2 sinde One Million parfümü kokusu geliyor insanın burnuna

Galiba bu ara Favori olan Invictus diye düşünüyorum?
İnvictus hugonun daha keskin birazdaha acımsı bana göre pek değişen bişey yok