Elentra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok ağır hocam kışın kullanılacak gibi değil. 1 defa sıksan bile ağır yanı
Aynen zamanında bende kullandım One Million ama gerçekten ağır ve artık sokaktan geçen 5 kişiden 2 sinde One Million parfümü kokusu geliyor insanın burnuna

Galiba bu ara Favori olan Invictus diye düşünüyorum?