Zor durumda olan bir okul tanıyoruz, bu okula çevremizden topladığımız yardımlarla anasınıfı açtık, okula kitaplık kurduk. Okulun aynı zamanda engelli öğrencileri var ve bu öğrenciler için bazı eğitici malzemelere ihtiyaç var. Aklıma burası geldi, biz yine bir kısmını karşılayabilecek kişilere ulaştık ancak malzemelerin diğer kısmı için hala desteğe ihtiyaç var.

1 eğitici eşya da okula ben göndereyim derseniz bazı ürünler bir sigara paketinden biraz daha fazla. Lütfen sadece bir göz atın: https://docs.google.com/spreadsheets...it?usp=sharing

Aklınıza gelebilecek her türlü soru için de ulaşabilirsiniz.

Ülke olarak geçirdiğimiz şu zor günleri sadece eğitim ile ve paylaşarak güzelleştirebiliriz. Lütfen yardımınızı esirgemeyin bu çocuklardan.