AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii ki VPS
Çok teşekkürler.

wondeRLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pleski tavsiye etmiyorum açıkçası pek avantajlı değil tercihiniz herzaman cpanel olsun pm gönderdim
Teşekkür ediyorum.

vedatdlk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hosting satisi yapmicaksan cpanel yada pleske gerek yok.

linux yada win sunucuda bind + xampp yeterli.

ben oyle kullaniyorum.
Hocam, ne güzel demişsiniz ama muhtemelen söylediklerinizin kurulumu beni fazla aşan şeyler. Kelimeler hiç tanıdık bile gelemedi.