Tabii ki VPS
Çok teşekkürler.
Pleski tavsiye etmiyorum açıkçası pek avantajlı değil tercihiniz herzaman cpanel olsun pm gönderdim
Teşekkür ediyorum.
hosting satisi yapmicaksan cpanel yada pleske gerek yok.
linux yada win sunucuda bind + xampp yeterli.
ben oyle kullaniyorum.
Hocam, ne güzel demişsiniz ama muhtemelen söylediklerinizin kurulumu beni fazla aşan şeyler. Kelimeler hiç tanıdık bile gelemedi.