Pleski tavsiye etmiyorum açıkçası pek avantajlı değil tercihiniz herzaman cpanel olsun pm gönderdim
Moonweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki, plesenk panel dedikleri bir panel varmış.
Bu panelin lisans ücreti yokmuş.
Cpanelden çok mu farklı? Dezavantajları önemli mi?