hep cpanel kullandıysan hocam.
plesk vs kurdurursan , tekrar o panel ile uğraşmak ,birşeyler yapmak , harbiden işkence.
cpanel alırsan da aylık ücretli. deneme süresi falan var.
tabi vps de hız etkisini hissedersin,o ayrı mevzu.
bende yeni vps ye geçiyorum , plesk kuruldu , hiç anlamadım birşey şimdi cpanel kuruluyor..