Yer yanlış mı bilmiyorum arkadaşlar ama buranın daha mantıklı olduğunu düşünüyorum.
Facebook resmi sayfasına m reklam vermek daha etkili yada r10 da bulunan facebook katagorisinde arkadaşların sayfalarına mı reklam vermek daha mantıklı?
facebook resmi sayfa derseniz gönderiyi öne çıkar mı diyelim ya da yan facebook yan tarafına mı reklam verelim?
teşekkürler
Abi birincisi burada reklam verirsen r10daki sayfalara 10 tlden başlıyor ve gün içinde siliniyor foss yani.
Ben sayfamın reklamını veriyorum daha az maliyetli oluyor hem de sitem ile alakalı kişileri topluyorum.Bence sende böyle yapmalısın.