Yer yanlış mı bilmiyorum arkadaşlar ama buranın daha mantıklı olduğunu düşünüyorum.
Facebook resmi sayfasına m reklam vermek daha etkili yada r10 da bulunan facebook katagorisinde arkadaşların sayfalarına mı reklam vermek daha mantıklı?
facebook resmi sayfa derseniz gönderiyi öne çıkar mı diyelim ya da yan facebook yan tarafına mı reklam verelim?
teşekkürler