Çok uzun zaman önce açılmış bir başlık ancak ben de bu konuda başlık açmak istediğim için var olan başlık altında yazmayı uygun gördüm. Konuyu hortlatmış olacağım ancak sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz?