CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı dönem aynı okuldan mezunuz. sende olaydın olm
ama kabul etmek gerekirse ortak yönümüz vardı. ben pozitif şeylere sahip oldum sen ise aynı şeyin negatifine...
Hayırlısı böyleymiş diyelim.

Allah daim etsin senin adına sevindim emin ol. Ama bu oyun oynamayı bırak site aç makale yaz içerik gir oyunla boşa vakit geçirme