iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gsstorede bedenine uygun bulamadım bulduğumda 100 küsür liraydı sanırım.normalde s beden giyiyor http://www.gsstore.org/pinfo.asp?pid=7555 bunun m bedenini alsam acaba olurmu
Valla bilmiyorum ama Nike'ın kalıpları normaldede büyük oluyor diğer markalara göre