Arkadaşlar botu satın aldım bot gerçekten çok iyi her şey düşünülmüş botta gelişmiş olarak bütün özellikler mevcut. İlgi konusuna gelecek olursak bana numaralarını verdiler 7/24 hem telefondan hemde skype üzerinden destek alabiliyorum bir sorun ile karşılaştığımda direk siteme bağlanıp sorunu hallediyorlar kurulum dahi her şeyi kendileri yapıyorlar r10 üzerinde bazı kişiler var(kim olduklarını söylemicem) biz sadece ürünü satmakla ilgileniyoruz destek vs gibi konularda sizle ilgilenemeyiz demiyorlar sonuna kadar her türlü sorunda yardımcı oluyorlar