evet bunu ben de buldum ama şöyle bir sorun oldu. kaydet düğmesine tıklamazsan kayıda ulaşamıyorsun.
benim istediğim kayıt bittiğinde kullanıcı kendisi için kaydetmesin, siteye upload edilsin yani ben o kayda ulaşayım ki veritabanına atayım uzantısını.
bu paylaştığınız örnekte kayıt linkine ulaşılmıyor direk bilgisayara kaydediyor.