Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
spamcılar maffetti ya grupları lanet olsun onlara
Lanet okumak çok kotü biji allah herkesin işini rastgetirsin bende bıktım bu spamcılardan. Ortamı mahfettiler !!!!