Güzelmiş bunları deneyeyim
Toplantı varsa ofise gidiyorum, dersim varsa okula gidiyorum, ibadet ediyorum, r10'a takılıyorum,akşamları spor yapıyorum, kitap/makale okuyorum
Arada hafta sonları huzurevine gider yaşlılara kitap okur ve onlarla sohbet ederim ya da çocuk esirgeme kurumuna gider çocuklara derslerinde yardımcı olurum. Mümkün olduğunca kendimle baş başa kalmamaya çalışıyorum, yalnız kaldığımda da uyurum zaten hemen yoksa nefesim daralıyor.