Güzelmiş bunları deneyeyim

Yup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplantı varsa ofise gidiyorum, dersim varsa okula gidiyorum, ibadet ediyorum, r10'a takılıyorum,akşamları spor yapıyorum, kitap/makale okuyorum

Arada hafta sonları huzurevine gider yaşlılara kitap okur ve onlarla sohbet ederim ya da çocuk esirgeme kurumuna gider çocuklara derslerinde yardımcı olurum. Mümkün olduğunca kendimle baş başa kalmamaya çalışıyorum, yalnız kaldığımda da uyurum zaten hemen yoksa nefesim daralıyor.