Estağfurullah hocam bilginiz varsa, başım üstümde yeri var. Yanlış anlamayın..
Uzun zamandır gördüğüm için gördüklerimi aktardım sadece.. Ürün kalitesi dediğiniz gibi dokunmadan anlaşılmaz. O yüzden bugüne kadar internetten giyime dair hiçbir şey almadım. Fotoğraflara bakarak konuştum sadece..
Replika ürünler zaten ama replikalar da kalitelere ayrılıyor bildiğim kadarıyla.
Teşekkür ederim
Replika ürün satışı yasal değil hocam. Biri şikayet ederse sorun yaşarsınız bilginiz olsun.
Ürünü siz satarsınız, belirtmenize rağmen karşıdaki alıcı ürünü orijinal zannederek alır daha sonra orijinal olmadığını anlayınca gerekli yerlere şikayet eder. Başınız ağrır.