maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır giyim sektöründe olduğumuz için konuşuyorum işkembeden sallamıyorum yani

1-Marka değildir o, çakma üründür. Marka olduğunu varsayalım seri sonu vs. indirime girmiştir.
2-Ürün kalitesi fotoğraftan anlaşılmaz, ürüne dokunmadan kimse o ürün kaliteli yada kalitesiz diyemez.

Umarım aradığınız ürünleri bulursunuz hocam, başarılar diliyorum.
Estağfurullah hocam bilginiz varsa, başım üstümde yeri var. Yanlış anlamayın..

Uzun zamandır gördüğüm için gördüklerimi aktardım sadece.. Ürün kalitesi dediğiniz gibi dokunmadan anlaşılmaz. O yüzden bugüne kadar internetten giyime dair hiçbir şey almadım. Fotoğraflara bakarak konuştum sadece..

Replika ürünler zaten ama replikalar da kalitelere ayrılıyor bildiğim kadarıyla.

Teşekkür ederim