Hocam bir butikte Balmain'e ait kazak gördüm. Kendi çektiği görüntü de güzel duruyordu. Fiyatı da 60 TL idi.
Balmain'in bir tişörtüne baktım şimdi, 150-200-300 EURO.
Dediğim olay buydu aslında.
Marka olacak.
Kaliteli olacak. (Yol kenarında satılan 20 TL'ye nike ayakkabı, 10 TL'ye lacoste tişört gibi kalitede olmayacak yani)
Ucuz olacak.
Bu adamlar satıyorsa bu üçlü bir arada vardır demektir.
Yıllardır giyim sektöründe olduğumuz için konuşuyorum işkembeden sallamıyorum yani
1-Marka değildir o, çakma üründür. Marka olduğunu varsayalım seri sonu vs. indirime girmiştir.
2-Ürün kalitesi fotoğraftan anlaşılmaz, ürüne dokunmadan kimse o ürün kaliteli yada kalitesiz diyemez.
Umarım aradığınız ürünleri bulursunuz hocam, başarılar diliyorum.