maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir 3lü yok bilgin olsun: marka, kaliteli ve ucuz
Hocam bir butikte Balmain'e ait kazak gördüm. Kendi çektiği görüntü de güzel duruyordu. Fiyatı da 60 TL idi.

Balmain'in bir tişörtüne baktım şimdi, 150-200-300 EURO.

Dediğim olay buydu aslında.

Marka olacak.
Kaliteli olacak. (Yol kenarında satılan 20 TL'ye nike ayakkabı, 10 TL'ye lacoste tişört gibi kalitede olmayacak yani)
Ucuz olacak.

Bu adamlar satıyorsa bu üçlü bir arada vardır demektir.