MelihCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 versiyonlu kontör yazılımlarım bulunmakta, v1 ve v3'ü iyileştirip satabilirim sadece. v2'de sorunlar oldukça fazla.

pm veya skypetan iletişime geçebilirsiniz.

Skype : kdrmlhcn
bende detaylı özel mesaj alabilirmiyim ???