temaları nasıl kurabiliriz bir türlü yapamadım....
Kurulum videosu hazırlanmakta. Çok az bir kısım kaldı. Videoda herşeyi daha iyi anlayabileceksiniz.
Hocam gerçekten çok güzel bir tema, bazı forum scriptlerinden bile gelişmiş duruyor
Çok teşekkür ederim daha da gelişecek bir çok ek özellik hazırlanıyor
emeğinize sağlık usta mükemmel bir paylaşım yapmıssınız.
Çok teşekkürler güzel sözleriniz için.
Pc başına geçince inceleyeceğim elinize sağlık
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Teşekkürler
dostum güzel bi çalışma daha önceleri çok aradım ama bulamadım sana ne kadar teşekkür etsek azdır başarılar diliyorum
Devamı da gelecek paylaşımların ve ek özellikler eklenecek temaya