Webmaster dünyasında aynı alan da olan kişilerin birbirini desteklemesi kıyamet alametidir hocam.Yinede güzel düşünceniz için sizi yürekten kutlarım.
tabiki yine hepimiz sürekli r10 üzerinden iletişim kuruyoruz fakat bence en büyük eksiklik herkesin ben en iyisini yapıcam kimse bilmesin düşüncesi
ama öyle olmasa herkes birbirinden birşeyler öğrense...