diyadinnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 dakika toplu görüşme olacak. Oysa ki mailde, size özel hazırladığımız ibaresini görünce birebir görüşme olacak sanmıştım.
Birebir Adx firmalarına bile yapmıyorlar ki bize yapsınlar Yazın ofislerine çağırmışlardı Türkiye'de ki orada da 7-8 kişi vardık.