Merhaba arkadaşlar. Google'den bugün aşağıdaki maili aldım. Kaydoldum fakat daha önce telefon üzerinden çalışma yapmıştık. O güreşme sonrasında gelirlerde pek değişiklik olmadı.

Daha önce bu şekilde mail alıp iletişime geçerek çalışma yapan arkadaşlar fikirlerini paylaşırsa sevinirim.