Bu dediklerinizi ispatlamanizi talep ediyorum gorsel olarak kaldiraci kullananlarin %100 u zarar etmistir gece uyudugunuzu yazmissiniz ancak 3 gun pozisyonunuz da farklilik var oyle demekle bu isler olmuyor
Forex insanlarin kanini emmez yerle bir eder
Bana gore oltaya gelmissiniz zaten son cumleniz ele veriyor keske demeniz ilerisi icin tum mevlayi basacaginiz anlamina geliyor bahiste onunuzu goruyorsunuz maci izleyerek karar veriyorsunuz ama grafikler yaniltici sistemi duzenleyen ana sirketin yoneticileridir grafikleri kendileri oynatir
Zira tr nin en buyuk forex firmalarina telde bir soru sordugumda adamlar donup kaliyor cvp veremiyor
Forexe girmeyiniz borsada guvenilir hisseye gir uzun vadeli kafidir
Yazdıklarım noktası harfine doğrudur.Forum için sıkıntı olmayacaksa ekran görüntü paylaşmka benim için sıkıntı değil.tam olarak oltaya geldiğimi düşünmüyorum.YUukardada yazdıgım gibi en fazla 100 dolara olan olur.Ben basımızdan geceni yazıyorum ilerde bir gün birisi bu işe girmeyi düşünürde faydası olur diye.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:31:15 -->-> Daha önceki mesaj 10:22:11 --
Bu dediklerinizi ispatlamanizi talep ediyorum gorsel olarak kaldiraci kullananlarin %100 u zarar etmistir gece uyudugunuzu yazmissiniz ancak 3 gun pozisyonunuz da farklilik var oyle demekle bu isler olmuyor
Forex insanlarin kanini emmez yerle bir eder
Bana gore oltaya gelmissiniz zaten son cumleniz ele veriyor keske demeniz ilerisi icin tum mevlayi basacaginiz anlamina geliyor bahiste onunuzu goruyorsunuz maci izleyerek karar veriyorsunuz ama grafikler yaniltici sistemi duzenleyen ana sirketin yoneticileridir grafikleri kendileri oynatir
Zira tr nin en buyuk forex firmalarina telde bir soru sordugumda adamlar donup kaliyor cvp veremiyor
Forexe girmeyiniz borsada guvenilir hisseye gir uzun vadeli kafidir
İki adet resim ekledim.Daha da ekleyebilirim.