yurtdısından alınma bi telefon var elimde.
hac dan gelen bi tanıdığın pasaportuna işlemek istiyorum.

edevlet üzerinden kayıt yaptırırken kendi edevletimden kayıt yaptırabiliyomuyum? yoksa pasaport sahibinin edevletinden yapmam şartmı?

birde ödemeyi imei kayıt sayfasında yapabiliyormuyuz, yoksa edevletten önce https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/...TEL_HARC_GIRIS burdanmı yapmak gerkeiyor?