session kullanırsanız tarayıcı kapandığında oturum sonlanır.
cookie kullanırsanız cookie silindiğinde ya da süresi bittiğinde oturum sonlanır.
veritabanına ip adresi ile kayıt etme gibi yöntemler var, o da ip adresi değişince oturum sonlanır.
uzun süreli kullanımlar için; ya cookie kullanmalı ya da veritabanı kullanmalısınız.
cookie'de zamanı 1 yıl olarak ayarlayabilirsiniz, örneğin;
setcookie('oturum','kullanici_adi',time()+31556926 ,'/');ya da veritabanına kaydedip, kayıt tarihini her bağlantıda kontrol ederek session oluşturabilirsiniz, önce session kontrol eder, yoksa veritabanını kontrol eder ve giriş yapıldıysa tekrar session oluşturur.