WebnetMasteR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pek fazla özellik olmasın stabil olsun kaynak az tüketsin diyorsan vesta işini görür.

Ben tüm işimi panelden ftp ye girmeden yapayım diyorsan eğer tabiki Kloxo
Şu an 2 adet VPS kuruyorum digitalocean'dan, her ikisi de 512mb ram.

Kloxo-MR kurdum, VestaCP yükleniyor.

Webuzo denedim daha önce pek işimi görmedi.

Bakalım bunlar nasıl olacak.