hocam ben almak istiyorum. skype olmadığı için buradan yazacağım.

1- domain lisanslı mı ?
2- sitede ki temaya uyumlu hale mi getiriyorsunuz ?
3- temayı değiştirirsem tekrar uyumlu hale getirecek misiniz ?
4- siteye attığımızda mesela iha ise orda belirtiyor mu yada aa ise kaynak belirtiyor mu ?