Konu
vb hangi sürümü kullanmalıyım?
02-12-2015, 23:07:07
#2
digimy
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
konuyu daha önce bende açmıştım hangi sürüm diye biçok kişi 3.8.x dedi bende kaldım en stabili bencede artık 3.8.x hiç düşünme 4, yada 5 i