Konu
Afyon'a atandım!Afyon'lu arkadaşlar bi bakar mısınız?
02-12-2015, 17:37:20
#4
_ottomanempire_
fatihtr18 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba dostum ben de öğrenciyim burada 3 yıldır. Özelden mesaj at yardımcı olmaya çalışırım.
ASUS_T00J cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Baya Afyon'lu var herhalde. Oturup birşeyler içelim ya
Burda yalnızlıktan patlıyorum ben