Merhabalar arkadaşlar, elimde yurtdışında gelme orta halli bir mikrofon var.ses kartım vs.yok direk bilgisayara takılı şekilde.

Sizlere sorum hangi programla düzengün kayıt yapabiliriz ve aynı zamanda arka plan fon falan ekleyebiliriz kayıdımıza.şimdiden herkese teşekkürler.