RapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu scripti nezaman kullanıma açıyorsun?: D

Baho içinde ayrı teşekkürler,
hocam az kaldı. aralığın 15 ine kadar koycam r10' a.