ARKADAŞLAR 1 HAFTADIR ARAŞTIRIYORUM VE BULDUĞUM YÖNTEMLER :

Öğle öğünüme ek olarak 5 kaşık yulaf ezmesi - yoğurt - 1 muz - 3 ceviz - 5-6 kuru üzüm ekleyip karıştırıp yiyorum. Yulafın yararları oldukça fazla ve lif destekli olduğu için mideye iyi geliyor. Karnımın şişliğini 4-5 günde biraz indirdi

Hindi eti de tavuk ve kırmızı ete güzel bir destekçi olabilir onu öğrendim

Halen protein tozu ve karb. tozu almamakta kararlıyım.

Öğlen vakitlerinde helva gibi yüksek kalorili yiyecekler kilo bakımından fayda sağlıyormuş.

Özellikle sütün kilo almak için çok iyi bir araç olduğunu öğrendim ama maalesef süte alerjim var, bunu es geçmek zorunda kaldım.