Tasarım şık olmakla birlikte ileti detay sayfasında özellikle alt tarafta bir sıkışıklık var.. Ben robot değilim bölümü hem ne düşünüyorsun / mesaj yazma bölümü ile hem de hemen altındaki yorumu gönder butonuna sıkışmış kalmış. Ben robot değilim küçültülmesi lazım veya bir başka çözüm gerekiyor.. İlk dikkatimi çeken bu oldu.

Yurt dışı için açmayı düşündüğüm siteyi bir türlü tam anlamıyla aktif hale getirememiştim.. Bu scriptin dil desteği olsaydı admin paneli inceleyerek yurt dışı sitem için kullanmak isterdim..

Şık bir script.. Responsive hale geldiğinde daha iyi olacaktır.

Dil desteği olacak mı acaba?

İyi satışlar dilerim.