Arkadaşlar Bir Firmaya Websitesi Yaptım.İlla Adworsda Al Diyor.Yalnız Sağda Altta Çıkmasın Diyor Parası Neyse Verelim Sadece Üst Kısımda Çıksın Diyor.Adworsdan Pekte Anlamıyorum.Sadece Üst Kısımda Çıkarabiliyormuyuz?
toprağım benim de websitesi yaptıklarım istiyor bazen.
Ben istediği kelimelerde reklamı veriyorum. Günlük bütçe belirliyorum. Tıklamada en verilecek ücret reklam yayınlamaya başladığında uyarı veriyor teklfiniz ilk sayfa için düşük diye. Ona göre yükseltiyorum. Sonra sıralamaya bakıyorum mesela sayfanın altında almış ya da yana. Ozaman rakip benden fazla tbm oranı vermiş oluyor. Biraz daha yükseltiyorum ve sonuca bakıyorum en üste geliyorum.
En azından bu yolla en üstte çıkıyorum reklamda
umarım faydalı olmuştur.