Arkadaşlar Bir Firmaya Websitesi Yaptım.İlla Adworsda Al Diyor.Yalnız Sağda Altta Çıkmasın Diyor Parası Neyse Verelim Sadece Üst Kısımda Çıksın Diyor.Adworsdan Pekte Anlamıyorum.Sadece Üst Kısımda Çıkarabiliyormuyuz?