Hocam 11 adet telafiniz var. Bir tane gezinti yapıyorsunuz 3-4 gün yapmıyorsunuz. Üzgünüm Çıkarmak zorundayım. Bir kaç kişiyi daha çıkarıcam bunu kişisel algılamayın hocam lütfen.
1 kere yaptım okadar 3-4 gün üst üste ondada şehir dışındaydım. Ok derseniz günde 3-4 gezinti yapıp tamamlarım. Ama yaptığım halde tabloda yapılmamış görünen günler var. Dediğim gibi tamam diyorsanız telafilere başlayım ben.