Merhaba,

Öncelikle uzun zamandır r10 forumlarına uğramıyorum. Başlık açış yerim ya da stilim yanlış ise verdiğim rahatsızlıktan dolayı özür dilerim.

100K Facebook Sayfa ya da Grup beğenisi satın alınacaktır. r10 ticaret sayısı ve rep'i önemlidir.

İlgilnen arkadaşlar özel mesaj ile ulaşabilirler.

Teşekkür ederim.

Not: 100K sağlayamam fakat 10k-20k-50k vb sağlayabilirim diyen arkadaşlar varsa onlarla da çalışabilirim.

Edit: Gelen özel mesajlardan başlığımın pek açıklayıcı olmadığını anladım. Kusura bakmayın uzun zamandır uzağım bu konulara. Gerekli şekilde düzenledim.