Dostum evet arada aksatıyorum ama telafi ediyorum. Fakat çıkmamasının imkanı yok diğer arkadaşlara da bir sorun isterseniz. herşeyi kuralına uygun yapıyorum. Bazen o günün gezmesini gece 12 den sonra yapıyorum belki ondan problem oluyor olabilir.
Şu anda gezinti başlatıyorum mesela bir kontrol edin isterseniz
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:09:04 -->-> Daha önceki mesaj 12:08:24 --
başlangıç: 12:08
ip:85.110.200.92
bitiş: 12:32
Hocam 11 adet telafiniz var. Bir tane gezinti yapıyorsunuz 3-4 gün yapmıyorsunuz. Üzgünüm Çıkarmak zorundayım. Bir kaç kişiyi daha çıkarıcam bunu kişisel algılamayın hocam lütfen.