elimdeki wp temaya entegre etme şansınız var mı
Şu anda malesef hocam. Script olarak satıyorum. İleri bir tarihte wp olarakta tema satış konusunu açmayı düşünüyorum. Ancak yakın bir tarihte değil.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:09:59 -->-> Daha önceki mesaj 13:08:09 --
Script süper responsive olsa hemen sipariş geçicem

responsive özelliği ne zaman olur ?
Responsive özelliğe v3 ile gelecektir. V2 sürümünü alan müşterilerimize v3 ücretsiz olacaktır. Şimdi aldığınızda otomatik olarak v3'de kullanabileceksiniz. Ayrıca v3 fiyatı bu olmayacaktır. Şu anda referans amacıyla bu fiyatı verdik.