phpbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elimdeki wp temaya entegre etme şansınız var mı
Şu anda malesef hocam. Script olarak satıyorum. İleri bir tarihte wp olarakta tema satış konusunu açmayı düşünüyorum. Ancak yakın bir tarihte değil.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:09:59 -->-> Daha önceki mesaj 13:08:09 --

alfarolex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Script süper responsive olsa hemen sipariş geçicem responsive özelliği ne zaman olur ?
Responsive özelliğe v3 ile gelecektir. V2 sürümünü alan müşterilerimize v3 ücretsiz olacaktır. Şimdi aldığınızda otomatik olarak v3'de kullanabileceksiniz. Ayrıca v3 fiyatı bu olmayacaktır. Şu anda referans amacıyla bu fiyatı verdik.