eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba
e ticaret sitesinde mi kullanacaksınız yoksa sadece ödeme almak için mi? şirket olmadan ( şahıs ya da ltd) pos almanız ya da ödeme aracı almanız zor (payu, ipara)
Hocam firma ürünleri satışında kullanacağım. Payuu ve ipara komisyonları çok kesinti yapıyor diyorlar.